Verdens bokdag - vinn bøker

I dag er det verdens bokdag, en dag som markeres 23. april hvert eneste år. I Norge har vi feiret dagen siden 1997.

For å feire denne dagen, har jeg bestemt meg for å å gjøre det samme som i fjor, nemlig avholde en konkurranse, og dette er det en heldig person kan vinne:


Anouk Markovits: Jeg er forbudt
Fikk feilaktig tilsendt to eksemplarer av denne boken fra forlaget. 

Maggie Shipstead: Stolleken

Mottatt uoppfordret i posten av forlaget.

En valgfri, innbundet bok som du velger selv, sponset av meg.


Legg igjen en kommentar på denne posten og fortell hvilken bok som er den beste du har lest hittil i år, samt epostadresse jeg kan kontakte deg på. Konkurransen går til klokken 24.00 i dag, og jeg trekker en vinner i morgen kveld. Lykke til!

Anbefaler dere også å stikke innom Bokvrimmels blogg for enda en konkurranse. 

Labels: